acsokoládé > Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

 

ÁLTANÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A www.acsokolade.hu webáruház üzemeltetője:

OLI-GOLDI Kft. Tatabánya 2800 Banyi János utca 53/c. 

  E-mail cím : csoki@ acsokolade.hu

Az üzemeltető cég képviselője: Ludányi Tamás

Cégjegyzékszám: 11-09-011165/3

Adószám:13594347-2-11

Bankszámlaszám:63200133-14890512

Az üzem működési engedélyének száma:101160

statisztikai száma: 13594347 524311311

kiállítója: KEM Megyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-Biztonsági És Állategészségügyi Igazgatóság

kelte:2011.dec.13.

Kérjük, amennyiben vásárlója, valamint felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti önmagára nézve. Webáruházunkban kiemelekdő minőségű csokoládékat és egyéb csokoládéból készült termékeket talál.

Távszerződés

A szerződés tárgya a SEYCHELLE internetes áruházában található és megvásárolható valamennyi termék . A csokoládék  jellemzőit, tulajdonságait a csokoládéhoz tartozó oldalon találja meg.

A megrendelés elküldésével és annak a csoki@ acsokolade.hu e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014.(II.26) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a OLI-GOLDI Kft. Tatabánya 2800 Banyi János út 53/c (cégjegyzékszám:11-09-011165/3 adószám:13594347-2-11, bankszámlaszám:63200133-14890512 ;10701032- 66975799-51100005 mint Szolgáltató, valamint a

Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

A Szállító köteles posta vagy futárszolgálat útján a Vevő által a kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni,kivétel ez alól amennyiben a rendelés elküldésekor a Vevő személyes átvételt jelezte.

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.

Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a Szállító által küldött  visszaigazoláson feltüntetett vételárat készpénzben a kézbesítő részére kifizetni, amennyiben utánvétes fizetési módot választott a rendelés  során. A Vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a Vevőnek fizetési kötelezettsége nincs.

A lemondást telefonon jelezheti a 30/2378249-es telefonszámon.

Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Komárom-Esztergom Megyei Bíróság illetékességét kötik ki.

Az itt  nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak. A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar,az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat az OLI-GOLDI Kft  nem iktatja.

Fogyasztói kifogások kezelése

A vásárló kifogásaival, panaszaival az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat:

Tatabánya Megyei Jogú Város Jegyzője

Tatabánya Fő tér 6.

tel.:34/515-700

Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal

Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 2800 Tatabánya, Bárdos László u. 2.

Postacím: 2800 Tatabánya, Pf: 173.

Telefonszám: +36 34 515 100, Telefax: +36 34 515 109

E-mail: fogyasztovedelem@komarom.gov.hu

Megyei Kereskedelmi és Ipari Kamara mellett működő Békéltető Testület

Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 34/ 513-010

NÉBIH

2800 Tatabánya , Bárdos L. 2

Telefonszám : 34/515-100

Adatkezelés

Az adatok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény;a személyes adatok kezelése vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról az Európai Parlament és az Európai Unió Tanácsa 1995. október 24-i 95/46/EK irányelve; az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.törvény; a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név-és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvény; az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. Törvénynek megfelelően járunk el. A webáruház használata során az OLI-GOLDI kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli,és nem adja ki további fél számára,kivéve abban az esetben amennyiben az az alvállalkozója (Pl: Posta vagy futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez).

A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről.

Amennyiben Ön bármely személyes adatát megadja a OLI-GOLDI Kft-nek, ezzel hozzájárulását adja ahhoz, hogy azt a OLI-GOLDI Kft - az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig –nyilván tartsa és kezelje. A OLI-GOLDI Kft. az Ön által megadott adatokat és információkat kizárólag az alábbi célokra használhatja fel: piackutatás, piaci elemzés, vevői szokások elemzése,látogatottsági statisztikák összeállítása,vevői reklamációk intézése, megrendelések intézése. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból (IP cím, látogatás időtartama, stb).Ezeket az adatokat a OLI-GOLDI kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá telefonon is kérhető.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a csoki@acsokolade.hu e-mail címen.

Az elállás joga

Cégünk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. Internetes webáruházunkban történő vásárlás esetén Ön a szerződéstől,azaz az áru vásárlásától,14 azaz a tizennegyedik napon belül indokolás nélkül elállhat.

A fogyasztó elállási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,

ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni,az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A fogyasztó elállási jogát a,

a) 45/2014. Kormányrendeletben 2. számú mellékletében található nyilatkozat mint felhasználásával,vagy

b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja

Az elállásra vonatkozó határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a Vásárló a határidő utolsó napján nyilatkozatát postára adja.

Ha a Vásárló eláll a távollevők között kötött szerződéstől, a Szállító haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomás szerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Szállító a Vásárlónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Amennyiben a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Szállító mindaddig visszatarthatja az összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ha a Vásárló eláll a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A Vásárló kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a Szállító vállalta e költség viselését. Amennyiben a termék, annak kellékei és csomagolása is hiánytalan és sérülésmentes, de valamilyen oknál fogva mégsem felel meg az igényeknek, különösebb indoklás nélkül visszaküldheti.

A csokoládé nylon csomagolás ragasztócsíkjának felbontását követően a csokoládét nem áll módunkba visszavenni.A termék és csomagolásának hiánytalanságát és sérülés mentességét a Szállító megvizsgálja, ezért utánvéttel visszaküldött termékeket nem áll módunkban átvenni. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.

Kivételek az elállási jog gyakorlása alól

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállásra nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezettkérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzésecéljából;

i) lezárt csomagolású hang-illetve képfelvétel, valamint számítógépes zoftver példányánakadásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás,személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítésmegkezdését követően elveszíti elállásra való jogát.

Fentiek értelmében Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a terméket Szállítókifejezetten a Vevő utasításainak megfelelően, egyedi rendelés alapján készített el. Abban az esetben azonban, ha a Vevő a Szállító által már elkészített csokoládék közül választja ki a terméket, úgy Vevő jogosult a fent már részletezettek szerint 14, azaz tizennégy napon belül elállási jogát gyakorolni.

Termék és kellékszavatosság:

Kellékszavatosság

Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.

Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva- aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy

b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a jogszabályban előírt feltételekkel nem tud leget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

A bíróság a jogosult kérelméhez nincs kötve, de nem kötelezhet olyan kellékszavatossági jog teljesítésére, amely ellen mindegyik fél tiltakozik.

A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.

A Vásárló kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.

Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.

A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

A jogosult kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte.

Ha a jogosult a szavatossági igényét a dolognak - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.

Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

Termékszavatosság

Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája

esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy -ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges -a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó általtörtént forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben

Szavatosság:

A szavatossági igények érvényesítése során a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és a 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletrendelkezései az irányadók.

Az OLI-GOLDI webáruházában történő böngészés

A www.acsokolade.hu weboldalán regisztráció nélkül is böngészhet, megismerkedhet termékeinkkel és árainkkal. A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak,azaz az ÁFÁ-t tartalmazzák és magyar forintban értendők.

Vásárlás csak regisztráció után lehetséges.

A termékek mellett szereplő vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés leadása és a termék kézhezvétele közötti időszakban.

A webáruházunk nem mutat készletet, azonban törekszünk arra, hogy azok az alapanyagok amelyek fel vannak tüntetve a weboldalon folyamatosan rendelkezésre álljanak.

Minden megrendelést a legrövidebb időn belül visszaigazolunk. Készlettel kapcsolatban telefonon is módjában áll érdeklődni.

A rendelést követően a csokoládé elkészítése maximum három munkanapon belül elkezdődik, melynek időtartama egy nap.

A megrendeléstől számítottan a csokoládék kézhezvétele maximum 5-7 munkanapon belül várható.

A vásárlás menete

Regisztráció

Ahhoz, hogy Seychelle csokoládé csomagot állíthasson össze és vásárolhasson, regisztrálnia kell az oldalon. A "Regisztráció" feliratra kattintva, a megjelenő regisztrációs ablakban kell megadnia adatait.

A jelszó a későbbi bejelentkezésekhez szükséges azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 6 karakter. Ez lehet bármilyen betű vagy szám.

Ha elfelejtette jelszavát, kérésére elküldjük e-mailben.

Vásárlás a Webáruházban

 

Első lépésként válassza ki azt a csokoládét, melyet megrendel, a „kosárba” gombbal tudja kiválasztani. Ha a kiválasztott feltétekkel a terméket meg szeretné megvásárolni a Kosárba gombra kattintva teheti meg, majd a későbbiekben a megjelenő képernyőn beállíthatja a kívánt mennyiséget, illetve nevet is adhat elkészített csokoládéjának.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg nyomon követhető.

Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető.

Egy tétel törléséhez kattintson a Kosár tartalma ablakban, a termék megnevezése melletti „X" törlés gombra.Ha befejezte az áruk összeválogatását, a Megrendelés gomb megnyomásával küldheti el megrendelését.

A megjelenő ablakokban ellenőrizze, és ha szükséges módosítsa adatait, majd ismét a Megrendelés gombra kattintva véglegesítse megrendelését. Kérjük, hogy olyan - lehetőleg mobil - telefonszámot adjon meg, amin napközben is el tudjuk érni.

A rendelés elfogadása

A rendelés beérkezéséről és elfogadásáról a rendszer automatikus e-mailt küld önnek. Ha bármilyen probléma merül fel a megrendelt termékekkel kapcsolatban, vagy az egyébként szükségessé válik, a megadott telefonszámon fogjuk keresni önt.

A termékek szállítási módja

Csomagjainkat a Magyar Posta Zrt. segítségével szállítjuk ki. A Magyar Posta Zrt. vállalja, hogy azokat a feladást követő munkanapon, munkaidőben (8.00-17.00) kézbesíti a címzettnek.

Ha szükséges, az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a Címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.

A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a küldeményt a jogosult átveheti. Garanciát csak a termék gyártásából eredő sérülésekre, állagromlásra vállalunk a csokoládét illetően.

A helytelen tárolásból, szállításból eredő állagváltozás, törés, olvadás a vevő felelőssége.

Házhozszállítási költség

A megrendelt áruk értékétől függően a következő csomagolási és kiszállítási költségeket számítjuk fel:

 

Megrendelés értéke Csomagolási és szállítási költség:

0- 15 000 Ft összeghatárig                            950 Ft

15 000 Ft felett                                              0 Ft

Viszonteladó partnereinknek

50 000.- Ft –ig                                                1185 Ft

50 000 .- Ft fölött                                          0 Ft

Utánvétel költsége

magánszemélyek részére:                               0 Ft

Viszonteladóknak,cégeknek                          0 Ft

A fenti árak tartalmazzák az ÁFÁ-t.

A termékeket megfelelő méretű karton dobozba csomagoljuk, melynek a költsége Önt nem terheli.

Amennyiben a hőmérséklet 20 c fölé emelkedik a karton dobozba jégakkut csomagolunk, melyet Önnek nem kell visszaküldenie.

Túlsúlyos csomag

Amennyiben 30 kg feletti összsúlyú csomagot rendel, azt több dobozba kell csomagolni, mivel egy csomag tartalma nem lehet ennél a tömegnél magasabb.

Személyes áruátvétel

Lehetősége van a megrendelt csokoládékat chocolateriánkban (2800 Tatabánya Banyi János utca 53/c) is átvenni nyitvatartási időben (hétfő-csütörtök 8:30-17:30).

Amennyiben ezzel a lehetőséggel szeretne élni, azt jelezze felénk a megrendelése során.

Szállítási határidők

A rendelést követően a csokoládé elkészítése a lehető legrövidebb időn belül, de maximum három munkanapon belül elkezdődik, melynek időtartama egy nap.

A megrendeléstől számítottan a csokoládék kézhezvétele maximum 5-7 munkanapon belül várható. Amennyiben ez bármilyen oknál fogva nem megoldható, felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon vagy e-mailben és tájékoztatjuk a lehetőségekről.

Fizetési mód

A www.acsokolade.hu webáruházában többféle fizetési mód közül választhat.

1,) Rendeléskor előre utalás a megadott bankszámlaszámra: a rendelési folyamat során az általunk megadott bankszámlaszámlára kérjük a vásárlás összegét elutalni.

Az összeg számlánkon történő jóváírását követően történik a csokoládé postázása.

2,) Utánvéttel történő fizetés: a rendelés teljes összegét a futárnak kell kifizetnie, aki ennek fejében átadja önnek a megrendelt csomagot.

Téves megrendelés: Amennyiben megrendelését tévedésből adta le, mielőbb jelezze azt az csoki@ acsokolade.hu e-mail címen.

A reklamáció menete

Amennyiben a vásárlás során bármilyen panasza merül fel, úgy azt kérjük jelezze e-mailben a csoki@acsokolade.hu címen vagy telefonon a 30/2378249-es telefonszámon.

A reklamációkat minden esetben kivizsgáljuk és a bejelentést követő 8 napon belül választ adunk, indokolt esetben a terméket cseréljük. Ha ezen az úton nem sikerül panaszát rendezni, forduljon fent említett felügyeleti szerveinkhez.